مقالات

چگونه سگ گم شده خود را پیدا کنم؟

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب

ردیاب قلاده ای سگ راهکاری برای جلوگیری از گم شدن حیوان خانگی شما

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب: آیا می دانستید که هر ساله حدود 5000 حیوان خانگی در ایران تلف می شوند؟ متأسفانه، تنها تقریباً 15 درصد از سگ ها به صاحبان خود بر می گردند. اگر سگی به عنوان حیوان خانگی دارید، خرید بهترین ردیاب قلاده ای حیوانات ضروری است. با این حال، گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که خارج از کنترل شما هستند. بنابراین، چگونه مطمئن می شوید که اگر سگتان سرگردان شد یا گم شد، می توانید آن را پیدا کنید؟ جی پی اس قلاده ای سگ می تواند پاسخ درستی برای شما باشد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد استفاده از دستگاه ردیاب GPS برای سگ خود بیشتر بدانید.

ردیاب قلاده ای سگ چیست؟

جی پی اس قلاده ای سگ یک دستگاه ردیابی است که سگ شما را هر زمان که قلاده نصب شود از طریق ماهواره ردیابی می کند. ردیاب قلاده دار می تواند مکان سگ شما را ردیابی کند و آن را به تلفن شما منتقل کند.

ردیاب‌های سگ هم برای حیوانات خانگی بدجنس و هم برای سگ‌های مسن‌تر و ناشنوا که ممکن است وقتی صدایشان می‌زنید صدای شما را بشنوند، عالی هستند. بسیاری از محصولات به شما امکان می‌دهند مکان و فعالیت حیوان خانگی خود را ردیابی کنید، بنابراین می‌توانید در زمان واقعی مراقب مکان و فعالیت آنها باشید.

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب

ردیاب قلاده ای سگ چگونه کار می کند؟

ردیاب قلاده ای سگ می تواند به ماهواره متصل شود تا موقعیت سگ شما را ردیابی کند و آن را به تلفن شما ارتباط دهد. ردیاب سگ قلاده دار مدل G914 می تواند در بازده زمانی 60 ثانیه یکبار، هر ده دقیقه و نهایت هر یک ساعت یکبار موقعیت مکانی سگ را برای شما بر روی برنامه تلفن همراهتان نشان بدهد. نحوه بروز رسانی آپدیت موقعیت مکانی سگ در نقشه به دستور ارسالی شما از نرم افزار به ردیاب صورت می پذیرد که در چه فاصله زمانی مجدد ردیاب موقعیت جدید حیوان را برای شما در نقشه آپدیت کند.

چه سگ هایی به جی پی اس قلاده ای حیوانات نیاز دارند؟

همه سگ‌ها نیاز به جی پی اس قلاده ای ندارند، اما سگ های بازیگوش و با گرایش‌های رفتاری خاص، کاندیدای اصلی برای ردیاب GPS حیوانات خانگی هستند.
سگ هایی که مستعد سرگردانی یا فرار هستند.

سگ هایی که مستعد گم شدن هستند یا تمایل به سرگردانی در طول روز دارند می توانند از قلاده سگ GPS بهره مند شوند. قلاده‌های جی‌پی‌اس می‌توانند مکان‌های سگ شما را ردیابی کنند و در صورت گم شدن سگ به شما کمک کنند مکان سگ خود را پیدا کنید.

سگ هایی که در خطر گم شدن هستند.

سگ های زیادی هستند که در خطر گم شدن هستند. به عنوان مثال، سگ هایی که دوست دارند حیوانات کوچک را شکار یا تعقیب کنند. به دلیل علاقه طبیعی آنها به این فعالیت ها، آنها تمایل دارند حواسشان پرت شود و جایی که هستند را گم کنند. بنابراین، این سگ‌ها از قلاده‌های GPS بهره می‌برند که وقتی حواسشان پرت می‌شود و فرار می‌کنند، می‌توانند مکانشان را پیدا کنند.

بهترین ردیاب برای سگ من چیست؟

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب: همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین ردیاب سگ تا حد زیادی به این بستگی دارد که چه اطلاعاتی در مورد سگ خود می خواهید پیگیری کنید. اما اگر به دنبال یک دستگاه کاملاً گرد هستید که موقعیت مکانی، فعالیت و حتی خواب را پوشش دهد، کوچکترین ردیاب سگ رایان جی پی اس مدل G911 را به شما پیشنها می دهیم که یک گزینه عالی است.

این یک قلاده ردیابی کوچک و سبک وزن است که می تواند برای سگ های کوچک و بزرگ تنظیم شود. اما فقط به این دلیل که سبک وزن است، به این معنی نیست که قوی نیست! ردیاب قلادهه ای سگ با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است، بنابراین حتی حیوانات خانگی پر سر و صدا نیز برای آسیب رساندن به آن تلاش می کنند. عمر باتری بالایی دارد و به‌روزرسانی موقعیت مکانی GPS را به سرعت نشان می‌دهد. همچنین هشدارها را به طور مکرر ارائه می دهد و بسیار قابل اعتماد است.

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب

سگ های نگهبان دام

سگ های نگهبان دام می توانند از جی پی اس قلاده دار سگ بهره مند شوند، به خصوص اگر در مزارع بزرگ نگهداری شوند که ممکن است گم شوند یا فرار کنند. این سگ ها معمولاً با تمایل طبیعی به پرسه زدن پرورش می یابند که اگر سگ هایشان از ملک فرار کنند می تواند برای صاحبان حیوانات خانگی مشکل ساز شود.

ردیاب سگ می تواند این سگ ها را ردیابی کرده و در صورت گم شدن آنها را بیابند و به صاحبش کمک کنند تا سگ خود را ایمن بازگرداند. قلاده GPS همچنین می تواند به شما کمک کند وقتی سگ شما در فضاهایی که نباید در آن باشد سرگردان می شود.

سگ هایی با سابقه فرار

اگر سگ شما سابقه فرار از خارج از منزل را داشته است، ممکن است بخواهید یک جی پی اس قلاده ای سگ تهیه کنید تا به جایی که می رود توجه داشته باشید. اگر آنها مستعد فرار یا گم شدن هستند، گرفتن جی پی اس سگ GPS به شما اطلاع می دهد که کجا هستند تا بتوانید حرکات آنها را زیر نظر بگیرید.

سگ های دارای معلولیت

اگر سگ شما دارای نقص جسمی یا مشکل حرکتی است، ممکن است بخواهید یک ردیاب قلاده ای سگ مدل G914 بگیرید تا جایی که می رود را ردیابی کنید و مطمئن شوید که آسیبی نمی بیند. برای سگ هایی با اندام گم شده، گوش آسیب دیده، یا نابینا یا ناشنوا؛ ردیاب قلاده ای حیوانات می تواند حیاتی باشد.

سگ های بسیار فعال و بازیگوش

اگر سگ شما بسیار فعال است یا او را به پیاده روی های طولانی می برید، ممکن است بخواهید یک جی پی اس کوچک قلاده ای برای ردیابی آنها در نظر بگیرید. به خصوص اگر از بردن سگ خود به مناطقی برای پیاده‌روی لذت می‌برید، جایی که می‌توان بند قلاده را جدا تا سگ براحتی در اطرافه تردد کند.

سگ هایی که در معرض شرایط خطرناک قرار دارند

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که مستعد بلایای طبیعی مانند زلزله است، گرفتن ردیاب قلاده ای سگ می‌تواند خیالتان را راحت کند که سگتان در زمان وقوع چنین رویدادی کجاست. به یاد داشته باشید که اگر سیگنال آنتن سیم کارت در این مدت قطع شود، یافتن فورا سگ شما همچنان می تواند چالش برانگیز باشد.با این حال، هنگامی که سیگنال دوباره بالا می آید، جی پی اس قلاده ای می تواند به پیدا کردن آنها کمک کند.

سگ هایی که در معرض خطر دزدیده شدن هستند

اگر نگران دزدیده شدن سگ خود هستید و می‌خواهید مکان سگ خود را بررسی کنید، یک جی پی اس قلاده ای سگ می‌تواند مفید باشد. اگر سگ شما مفقود شد، می توانید آن را گزارش دهید و مکان سگ خود را با استفاده از GPS ردیابی کنید.

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب

کدام مدل از  نمونه های ردیاب قلاده ای سگ را بخرم؟

ردیاب قلاده ای سگ باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب: تعداد زیادی قلاده سگ GPS در بازار موجود است، اما همه آنها نتایجی را که به دنبال آن هستید به شما نمی دهند. چندین ویژگی وجود دارد که باید قبل از خرید قلاده سگ GPS در نظر بگیرید.

سایز مناسب ردیاب قلاده ای برای سگ

جی پی اس قلاده ای GPS تنها در صورتی موثر است که اندازه مناسب سگ باشد. بررسی کنید تا مطمئن شوید که ردیاب اندازه ای  است که سگ شما بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

ضدآب

ردیاب قلاده ای سگ باید ضد آب باشد. اگر ضد آب نباشد، آب می تواند وارد ردیاب شود و داخل آن را نابود کند و هزینه شما را از بین ببرد.

عمر باتری خوب

اگر قصد دارید از جی پی اس قلاده ای سگ برای ردیابی مکان سگ خود استفاده کنید، به باتری برای مدت حداقل 3 روز به بالا  نیاز دارید. به دنبال ردیابی باشید که بتواند چندین روز به شما امکان دسترسی به موقعیت سگ را بدهد. شما با خرید ردیاب قلاده ای سگ رایان جی پی اس می توانید بین 4 الی 6 روز موقعیت حیوان خانگی خود را در نقشه ردیابی نمایید.

کیفیت سیگنال

کیفیت سیگنال می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد. دیوارها، درختان و سایر موانع می توانند سیگنال را ضعیف کرده و ردیابی سگ را غیرممکن کنند. مطمئن شوید که ردیاب قلاده ای سگ با کیفیت سیگنال خوب تهیه می کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سیگنال سلولی ضعیفی دارد، با ارائه دهنده خود در مورد گزینه ها صحبت کنید.

تاریخچه مکان ها ترددی قبل

جی پی اس قلاده ای سگ اگر بتواند موقعیت سگ را در زمان های قبل ردیابی کند بسیار مفید است. قلاده ای را انتخاب کنید که موقعیت سگ را روی نقشه ثبت و ذخیره کند تا بتوانید ببینید سگ شما کجا بوده است.

هشدارها

برخی از ردیاب های قلاده دار سگ به شما امکان می دهند هشدارها را تنظیم کنید. می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا اگر سگ تان خیلی از شما دور شد به شما اطلاع دهد. همچنین می توانید هشدارهایی را برای زمانی که باتری شروع به تمام شدن می کند یا زمانی که سگ شما در یک منطقه خاص است تنظیم کنید.

استفاده آسان از اپلیکیشن موبایل

اکثر ردیاب های قلاده دار سگ دارای اپلیکیشن موبایلی مخصوص به خود هستند که می توانید مکان سگ خود را ردیابی کنید و تاریخچه مکان های آن را مشاهده کنید. یک ردیاب حیوانات با یک برنامه کاربرپسند فارسی انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن را ردیابی کنید.

قیمت و خرید بهترین ردیاب قلاده ای سگ، رایان جی پی اس

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب: خرید یک ردیاب قلاده ای سگ با کیفیت و نقطه زن می تواند به شما آرامش خاطر را در مورد دوست چهارپای خود بدهد. این قلاده ها به ویژه برای سگ های دام و سگ هایی که تمایل به پرسه زدن دارند بسیار عالی هستند.

آیا به دنبال قلاده مناسب برای سگ خود هستید؟ ردیاب حیوانات قلاده دار رایان جی پی اس مدل G914 متعهد است به شما کمک کند. امروز قلاده سگ GPS ما را بررسی کنید. این ردیاب قلاده دار سگ جزو پرفروش ترین جی پی اس موجود در بازار جهانی و از لحاظ امکانات بالاترین ویژگی ها را در بین تمام جی پی اس های حیوانات در دنیا دارد. کافی است وارد بخش محصولات ردیاب ما شده و با امکانات و ویژگی های این ردیاب هوشمند بیشتر آشنا گردید.

پیدا کردن سگ گمشده بوسیله ردیاب