مقالات

چه عواملی در میزان مصرف شارژ باتری ردیاب آهنربایی موثر هستند؟

علت تخلیه شارژ باتری ردیاب آهنربایی

علت تخلیه شارژ باتری ردیاب آهنربایی: ردیاب آهنربایی بدلیل نیاز به مهارت برای نصب و یا نداشتن سیم کشی، یکی از محبوب ترین دستگاه های ردیابی در دنیا می باشند. شما می توانید با خرید جی پی اس آهنربایی هر وسیله یا ابزار یا کالایی را که برای شما ارزشمند و بابت گم شدن یا سرقت شدن آن نگران هستید با قرار دادن یک جی پی اس آهنربایی در آن، بدون محدودیت مسافت و در هر لحظه براحتی موقعیت آنچه که برای شما مهم و گران بها است را ردیابی و رصد کنید.

ردیاب های آهنربایی با سیم کارت کار می کنند و از طریق سیم کارت می توانند اطلاعات موقعیت مکانی وسیله نقلیه را بصورت اینترنتی بر روی نرم افزار گوشی تلفن همراه شما ارسال نمایند.

علت تخلیه شارژ باتری ردیاب آهنربایی

راحت ترین راهکار برای ردیابی وسیله نقلیه خرید ردیاب آهنربایی

علت تخلیه شارژ باتری ردیاب آهنربایی: ردیاب های آهنربایی برخلاف جی پی اس خودرو نیاز به سیم کشی نداشته و برق خود را از باتری داخلی قابل شارژ خود تامین می کنند. فقط کافی است باتری ردیاب را با کابل اندروید به شارژ زده و بعد از اتمام شارژ باتری ردیاب و فول شارژ شدن سیم کارت خود را در داخل جی پی اس قرار داده و ردیاب را بوسیله آهنربا در زیر خودرو متصل نمایید. توجه داشته باشید که ردیاب های آهنربایی بعلت اینکه به هیچگونه منبع تغذیه دوم متصل نمی باشند و برای ردیابی دائما از شارژ باتری داخلی خود در حال استفاده می باشند برای کنترل مصرف شارژ باتری نیاز است با مواردی را که موجب زودتر تمام شدن شارژ جی پی اس مغناطیسی شما می شوند آشنا شده تا بتوانید به درستی و به مدت مورد نظر از ردیاب آهنربایی خود استفاده نمایید.

چند عامل در ردیاب های آهنربایی در مدت نگهداری شارژ باتری و ماندگاری آن ارتباط مستقیم دارند.

باتری ردیاب 120 روز شارژ

چه عواملی موجب سریع تر شارژ خالی کردن باتری ردیاب آهنربایی می شوند؟

شنود

استفاده از قابلیت شنود در ردیاب های آهنربایی یکی از اصلی ترین علت خالی شدن زودتر باتری داخلی ردیاب شماست. هرچقدر میزان استفاده شما از میکروفن جی پی اس آهنربایی بیشتر باشد شارژ باتری ردیاب شما زودتر تمام خواهد شد. پس برای استفاده از قابلیت شنود در جی چی اس آهنربایی سعی کنید در مواقعی که اضطراری و لازم بود از این قابلیت استفاده کنید و در زمان نزدیک شدن شارژ باتری ردیاب آهنربایی به 10% سعی کنید اصلا از میکروفن استفاده نکنید زیرا ممکن است به یکباره شارژ باتری ردیاب شما را به صفر درصد برساند.

فعال کردن سنسور لرزش

یکی از عوامل دیگر که موجب خالی شدن سریع تر شارژ باتری ردیاب آهنربایی شما می گردد فعال کردن و استفاده مداوم از سنسور لرزش می باشد. درصورتی که شما نیاز به استفاده از این قابلیت در جی پی اس آهنربایی دارید برای اینکه شارژ کمتری از ردیاب در جهت اعلام هشدار لرزش به تلفن شما مصرف گردد کافی است در زمان ساکن بودن وسیله نقلیه سنسور لرزش را فعال و قبل از تکان خوردن یا جابجایی وسیله نقلیه سنسور لرزش را مجدد با نرم افزار غیر فعال کنید تا در زمان هایی که وسیله نقلیه شما در حال تردد است شارژ اضافی از باتری ردیاب بعلت روشن بودن سنسور لرزش بیهوده مصرف نگردد.

فعال کردن محدوده جغرافیایی

یکی دیگر از عوامل موثر در مصرف زیاد از شارژ باتری ردیاب آهنربایی شما استفاده از قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی است. با فعال شدن این قابلیت ردیاب شما هرگز در حالت استندبای برای کنترل بیشتر در مصرف شارژ باتری داخلی خود نمی رود و جی پی اس مدام در حال کارکرد است.

تردد بیش از روزی 3 ساعت در روز

اگر وسیله نقلیه ای که قصد ردیابی آن را دارید در طی یک روز بیش از 3 ساعت تردد داشته باشد قطعا شارژ باتری داخلی ردیاب آهنربایی شما نیز سریع تر تمام می شود. ردیاب بعلت تردد زیاد وسیله نقلیه بصورت مداوم در حال ردیابی و ارسال اطلاعات مسیر ها در برنامه ردیابی شماست و این امر موجب خالی شدن سریع تر باتری ردیاب مگنتی شما می گردد. توجه داشته باشید که ردیاب های آهنربایی از منبع شارژ باتری داخلی خود برای ردیابی استفاده می کنند و هرچقدر تردد شما با وسیله نقلیه بیشتر باشد باتری ردیاب هم برای عملکرد مداوم و روشن بودن ردیاب در حال صرف انرژی بیشتری می باشد.

نتیجه در خرید ردیاب آهنربایی با شارژ مناسب، رایان جی چی اس

علت تخلیه شارژ باتری ردیاب آهنربایی: با توجه به موارد بالا و نوع استفاده خود از جی پی اس مگنتی و همچنین میزان تردد روزانه وسیله نقلیه این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام ردیاب با چه مدت شارژی را بگیرید که کارایی مورد نظر شما را در مدت زمان خاص و مورد نیازتان داشته باشد. در صورتی که میزان تردد و استفاده شما از ردیاب زیاد باشد ما به شما پیشنهاد خرید ردیاب آهنربایی با شارژ بالاتر را می کنیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رایان جی پی اس با انواع ردیاب های آهنربایی از  2 روز الی 120 روز شارژ آشنا شده و بهترین ردیاب را بر اساس مدت نگهداری شارژ مورد استفاده خود تهیه و خریداری نمایید.

تفاوت ردیاب آهنربایی در چیست؟