مقالات

آموزش و راهنمای استفاده از ردیاب قلاده ای حیوانات رایان جی پی اس

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

راهنما و آموزش مرحله به مرحله ردیاب حیوانات برند رایان جی پی اس مدل G914

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914: اگر شما ردیاب حیوانات برند RAYAN GPS مدل قلاده ای را خریداری کردید و حالا جهت فعال سازی و استفاده ردیاب به مشکل برخوده و نمی توانید ردیاب را فعال کنید ما در این مقاله ما به شما می آموزیم که چگونه می توانید براحتی جی پی اس حیوانات قلاده ای G914 را راه اندازی و برای حیوان خانگی خود استفاده نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید.

ردیاب قلاده ای حیوانات مدل G914

آموزش مرحله به مرحله راه اندازی ردیاب حیوانات قلاده ای مدل G914

شارژ کردن ردیاب حیوانات G914

برای راه اندازی ردیاب حیوانات قلاده ای رایان جی پی اس شارژ کردن ردیاب می باشد. برای شارژ کردن ردیاب حیوانات G914 کافی است کابل مگنتی ردیاب را از داخل جعبه ردیاب بیرون آورده و به کلگی شارژر 5 ولت 1 آمپر متصل نموده و به قسمت محل اتصال شارژر در پشت ردیاب متصل کنید. مگنت های کابل بصورت آهنربایی به پشت جی پی اس حیوانات متصل شده و شارژ شدن ردیاب شما با روشن شدن چراغ زرد رنگ بر روی ردیاب شروع می گردد. هر زمان چراغ زرد رنگ بر روی ردیاب خاموش شد ردیاب شما کاملا شارژ شده است.

توجه داشته باشید برای شارژ کردن ردیاب هرگز از فست شارژ یا شارژر فندکی خودرو استفاده نگردد زیرا بعلت بالا بودن ولتاژ به ردیاب حیوانات شما آسیب خواهند رساند. شما می توانید در صورت نداشتن کلگی شارژر 5ولت 1 آمپر از پورت های USB پاور بانک یا لپ تاپ یا تلویزیون که آمپر کمتری را به ردیاب وارد می کنند برای شارژ کردن جی پی اس حیوانات استفاده نمایید.

تهیه سیم کارت همراه اول برای داخل ردیاب حیوانات

دومین مرحله:

کلیه ردیاب های موجود در بازار جهانی برای عملکرد خود به یک عدد سیم کارت نیاز دارند. ردیاب قلاده ای حیوانات مدل G914 نیز همانند ردیاب خودرو رایان جی پی اس برای کارکرد خود و نمایش موقعیت مکانی حیوانات نیاز به یک سیم کارت همراه اول 4G دارد. ردیاب حیوانات از طریق اینترنت سیم کارت اطلاعات موقعیت مکانی ردیاب را از ماهواره به سرور و سپس بر روی گوشی تلفن همراه شما در برنامه ردیابی ارسال می کند تا شما براحتی بتوانید بر موقعیت مکانی حیوان خود بصورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

قبل از قرار دادن سیم کارت در داخل ردیاب حتما چک کنید سیم کارت پین کد نداشته باشد. درصورت داشتن پین کد، سیم کارت شما در داخل ردیاب بالا نمیاد. لازم است حتما سیم کارت را در تلفن همراه خود قرارداده و در قسمت تنظیمات تلفن همراه پین کد را خاموش کرده و پس از خاموش شدن و غیر فعال کردن پین کد می توانید سیم کارت را در داخل ردیاب حیوانات قرار بدهید. همچنین برای سیم کارت داخل ردیاب یک بسته اینترنتی 1 ماهه یک گیگ و 100.000 تومان شارژ اعتباری برای کارکرد 1 ساله ردیاب تهیه نمایید.

نحوه قرار دادن سیم کارت در داخل جی پی اس قلاده ای G914

مرحله سوم:

برای فعال سازی ردیاب حتما باید از سیم کارت اپراتور همراه اول استفاده گردد. درصورتی که از سایر اپراتور ها استفاده کنید بخش آنلاین ردیاب شما هرگز فعال نخواهد شد. سایز سیم کارتی که برای ردیاب حیوانات G914 نیاز است تهیه کنید کوچکترین ابعاد یعنی نانو می باشد. طریقه جایگذاری سیم کارت به اینصورت است که دکمه SOS روی ردیاب را به سمت آسمان و در جهت بالا قرار می دهید، حال سیم کارت را از قسمت گوشه ی کجی که دارد ابتدا به سمت ورودی محل سیم کارت جی پی اس و قسمت فلزی سیم کارت به جهت دکمه SOS و به سمت بالا باید قرار بدهید.

حال با فشار دادن سیم کارت تا انتها در محل خشاب جای سیم کارت ردیاب، سیم کارت شما توسط گیرنده خشاب ردیاب قفل می گردد و سیم کارت شما به درستی در ردیاب قرار گرفته است. برای بیرون آوردن سیم کارت کافی است سیم کارت را به جلو کمی فشار داده تا قفل خشاب گیرنده سیم کارت ردیاب آزاد و سیم کارت از ردیاب خارج گردد. درصورتی که سیم کارت شما توسط گیرنده سیم کارت جی پی اس قفل نمی گردد و سیم کارت مجدد از محل ورودی سیم کارت ردیاب خارج می گردد، یا جهت سیم کارت را اشتباه گذاشتید و یا تا انتها سیم کارت را به داخل ردیاب برای قفل شدن خشاب فشار نمی دهید.

روشن کردن ردیاب حیوانات مدل G914

مرحله چهارم:

برای روشن کردن ردیاب حیوانات قلاده ای G914 کافی است دکمه کوچک در بغل ردیاب را به مدت 3 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید، ردیاب شروع به زنگ زدن و لرزش کرده و چراغ های زرد رنگ دایره ای به دور دکمه SOS ردیاب تک به تک شروع به روشن و خاموش شدن می کنند که نمایانگر روشن شدن ردیاب شماست. حال کافی است به شماره سیم کارت داخل ردیاب حیوانات تماس گرفته تا متوجه فعال بودن سیم کارت در داخل جی پی اس گردید. درصورت زنگ خوردن سیم کارت و ردیاب، مراحل راه اندازی تا این مرحله تکمیل شده و حالا درپوش محل سیم کارت ردیاب را با پیچ گوشتی کوچکی که در داخل جعبه ردیاب است با دو پیچ مربوط به درپوش ببندید.

پس از اتمام مراحل بالا و تکمیل کار لازم است ردیاب را در فضای کاملا باز و خارج از مکان مسقف قرار دهید تا ردیاب حیوانات شما بتواند با ماهواره ارتباط برقرار کند. حالا برای تست سلامت GPS ردیاب کد دستوری

#pw,123456,url

را به سیم کارت داخل ردیاب حیوانات G914 رایان پیامک کنید. در پاسخ ردیاب برای شما لینک گوگل مپ از موقعیت مکانی جی پی اس را ارسال می نماید و با زدن کلیک بر روی لینک دریافت شده، بصورت اتومات وارد نقشه گوگل شده و می توانید موقعیت درست ردیاب را در نقشه گوگل مشاهده نمایید.

دانلود نرم افزار ردیاب حیوانات قلاده دار G914

مرحله پنجم:

برای دانلود برنامه ردیاب قلاده ای حیوانات مدل G914 کافی است به بخش محصولات رایان در سایت رایان جی پی اس www.rayan-gps.ir وارد شده و با ورود به بخش توضیحات ردیاب G914 در انتهای صفحه لینک دانلود برنامه برای گوشی های اندروید و IOS قرار داده شده که با زدن کلیک بر روی هر عکس نرم افزار، می توانید بصورت مستقیم برنامه نرم افزار AIBEILE PLUS را برای گوشی خود دانلود نمایید.

ثبت نام ردیاب قلاده ای حیوانات برای ورود به نرم افزار AIBEILE PLUS

مرحله ششم:

پس از دانلود برنامه جی پی اس حیوانات قلاده ای رایان شما برای ورود به برنامه ردیابی آنلاین نیاز به یک ایمیل و پسورد دارید. برای فعال سازی اکانت ردیاب کافی است پس از بازکرد برنامه جی پی اس، گزینه ثبت نام در بخش پایین نرم افزار را انتخاب کنید.

در صفحه جدید 6 گزینه برای شما نمایش داده می شود که بترتیب از بالا به پایین به شما توضیح خواهیم داد:

1.وارد کردن ایمیل

2.وارد کردن کد شناسه تایید(حروف بزرگ و کوچک رعایت شود)

3.وارد کردن پسورد برای ورود به حساب( اگه حروف و عدد وارد می کنید بزرگ و کوچک بودن حروف باید رعایت شود)

4.انتخاب قاره آسیا و اقیانوسیه

5.تایید تیک توافق نامه برای ثبت نام ردیاب

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

6. کلیک کردن بر روی گزینه تایید ثبت نام

مرحله هفتم:

پس از تایید ثبت نام صفحه جدیدی برای شما در برنامه AIBEILE PLUS مجدد باز می شود. در صفحه جدید کافی است بر روی گزینه شروع اتصال کلیک کنید تا وارد صفحه دیگری از مراحل ثبت ردیاب حیوانات مدل G914 شوید.

مراحل ثبت نام ردیاب G914 حیوانات

اسکن کد QR در کنار جعبه ردیاب حیوانات G914

مرحله هشتم:

پس از انتخاب گزینه شروع اتصال صفحه آخر از مرحله ثبت اکانت ردیاب حیوانات قلاده ای رایان جی پی اس برای شما باز می گردد. در صفحه جدید شما 4 گزینه را برای اتمام مراحل ثبت نام و فعال سازی اکانت ردیاب حیوانات خود دارد که بترتیب از بالا به پایین این چهار گزینه را مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهیم داد.

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

گزینه اول وارد کردن کد ثبت نام: در این بخش شما می توانید به دو صورت کد ثبت نام ردیاب خود را جهت فعال شدن اکانت آن ثبت کنید. در مرحله اول اسکن کد QR در بغل جعبه ردیاب خریداری شده می باشد که با اسکن کردن کد اعداد ثبت نام ردیاب شما بصورت اتومات در این بخش تکمیل می گردد. در صورتی که اسکن گوشی یا دوربین گوشی تلفن همراه شما مشکل دارد می توانید بصورت دستی این کد ثبت نام را که در قسمت REG CODE نوشته شده است را بترتیب بصورت دستی وارد کنید. توجه داشته باشید اشتباها IMEI را وارد نکنید.

گزینه دوم نام مستعار برای ردیاب: در این بخش شما باید یک نام برای ردیاب خود مشخص نمایید. فرقی نمی کند چه اسمی باشد.

گزینه سوم من: در این بخش شما باید یک کاراکتر برای ردیاب خود مشخص کنید. کاراکتر شما برای ردیاب می تواند پدر باشد یا مادر، دختر باشد یا پسر، فرقی نمی کند کدام شخصیت را شما برای ردیاب حیوانات قلاده ای می خواهید انتخاب کنید.

گزینه چهارم قبول: پس از تایید 3 مرحله اول بصورت اتومات آیکون شماره 4 به رنگ آبی در می آید که به معنی قبول ثبت نام ردیاب حیوانات شما و فعال شدن اکانت ردیاب می باشد. پس از تایید و تمام شدن مراحل، بصورت اتومات از بخش ثبت برنامه خارج شده و به صفحه اول برای ورود به بخش ردیابی وارد می شودید.

وارد کردن ایمیل و نام کابری برای ورود به بخش ردیابی نرم افزار AIBEILE PLUS

مرحله نهم و پایانی:

در این قسمت شما ایمیل و پسورد خود را که در بخش ثبت نام برای فعال شدن اکانت ردیاب معرفی کرده بودین کافی است در بخش گزینه 1 و 2 بترتیب با رعایت حروف کوچک و بزرگ مجدد وارد نمایید. سپس در گزینه 4 لازم است قاره را آسیا و اقیانوسیه انتخاب کرده و پس از تایید تیک توافق نامه در قسمت 5 می توانید گزینه وارد شدن را در قسمت 3 بزنید و وارد پنل ردیابی آنلاین جی پی اس حیوانات خود شوید. راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

آموزش طریقه استفاده از برنامه آنلاین ردیاب حیوانات G914

پس از ورود به نرم افزار ردیاب حیوانات G914 کافی است برای بروز رسانی موقعیت مکانی ردیاب در نقشه، جی پی اس حیوانات قلاده ای را در فضای کاملا باز و خارج از مکان مسقف قرار بدهید تا ردیاب بتواند با ماهواره کانکت شود و موقعیت مکانی ردیاب از طریق GPS برای شما نمایش داده شود. در صورتی که موقعیت ردیاب در نقشه بروز رسانی نشد لازم است اول اینترنت سیم کارت داخل ردیاب را بررسی کنید و دوم مکان ردیاب را تغییر دهید زیرا ممکن است در آن مکان ارتباط ماهواره ای بسیار ضعیف بوده باشد.

برای اینکه متوجه گردید اینترنت سیم کارت شما در داخل ردیاب فعال شده است کافی است دکمه SOS بر روی ردیاب را به مدت 1 ثانیه سریع فشار بدهید و رها کنید، در این حالت اگر 3 چراغ زرد رنگ ردیاب همزمان روشن شد یعنی اینترنت سیم کارت داخل ردیاب حیوانات هنوز فعال نشده است. در صورتی که با فشار دادن دکمه SOS یک یا دو چراغ زرد رنگ روشن شد یعنی اینترنت سیم کارت داخلی جی پی اس حیوانات فعال شده است.

حال درصورتی که بروز رسانی و مکان یابی ردیاب در نقشه نرم افزار شما انجام شد کافی است ردیاب را در داخل کاور سیلیکونی خود قرار داده و توسط بند قلاده به دور گردن حیوان خانگی خود متصل کنید. پس از این مرحله لازم است بدانید چگونه از امکانات نرم افزار کاملا فارسی ردیاب قلاده ای حیوانات G914 بتوانید استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

دسترسی به موقعیت ردیاب کودک

راهنما و آموزش استفاده از برنامه AIBEILE PLUS مربوط به ردیاب حیوانات G914

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914: در این مرحله ما مواردی را در برنامه ردیابی کاملا فارسی AIBEILE PLUS که مورد استفاده شما برای عملکرد راحت تر از ردیاب حیوانات است را بترتیب توضیح خواهیم داد و شما را با امکانات پیشرفته نرم افزار ردیاب G914 برند رایان جی پی اس آشنا خواهیم کرد. با رایان جی پی اس همراه باشید.

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914

1.ورود به بخش تنظیمات نرم افزار ردیاب حیوانات

بازدن کلیک در این بخش به تنظیمات نرم افزار ردیاب حیوانات وارد خواهید شد که می توانید دستورات مختلفی را به ردیاب ارسال نمایید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

2.نمایش کلیه هشدار های دریافتی از ردیاب

در این قسمت شما می توانید تمامی هشدار های دریافتی از جی پی اس حیوانات G914 مانند خارج شدن از حصار جغرافیایی، هشدار کم شدن شارژ باتری ردیاب، هشدار افتادن و … را بصورت کامل مشاهده نمایید.

3.نقشه ماهواره ای

در این بخش 3 نوع نقشه برای شما در برنامه ردیاب حیوانات تعریف شده که بصورت اختیاری می توانید از هرکدام از نقشه ها برای مشاهده موقعیت مکانی سگ یا گربه استفاده نمایید.

4.نمایش تعداد دستگاه های موجود در یک اکانت مدیریتی

در صورتی که شما بیش از یک ردیاب در این پنل داشته باشید می توانید برای نمایش موقعیت و دسترسی به اطلاعات ردیاب دوم یا سوم در این بخش جی پی اس خود را جابجا و به ردیاب دوم یا سوم دسترسی پیدا کنید.

5.تعویض و جابجایی برای نمایش موقعیت به ردیاب های دیگر

در صورتی که شما بیش از یک ردیاب در یک پنل کابری داشته باشید با زدن کلیک بر روی این قسمت می توانید براحتی موقعیت ردیاب دوم و سوم و … سریعا جابجا و در نقشه مشاهده نمایید.

6. نشانگر نوع مختصات دریافتی از ردیاب

ردیاب حیوانات G914 رایان جی پی اس قابلیت ارسال و نمایش 3 نوع مختصات ردیابی از طریق GPS , LBS و WIFI می باشد. شما با مشاهده این قسمت می توانید تشخیص بدهید مختصاتی که در حال حاضر از ردیاب برای شما قابل مشاهده است در نرم افزار، از طریق کدام بخش ارسال شده و با چقدر درصد خطا دارید در این لحظه موقعیت حیوان خود را مشاهده می کنید.

7.نمایشگر درصد شارژ باتری جی پی اس

در این گزینه ردیاب به شما این امکان را می دهد تا بدانید جی پی اس حیوان پشمالوی شما چند درصد شارژ دارد تا قبل از اتمام شدن شارژ باتری داخلی ردیاب، جی پی اس را از قلاده حیوان خود جدا و به شارژ بزنید.

8.قابلیت ارسال ویس و چت باسایر اعضا

درصورتی که سایر اعضای خانواده شما از برنامه ردیاب قلاده ای G914 در حال استفاده همزمان هستند، شما می توانید بوسیله این بخش برای سایر اعضای خانواده خود صدا یا پیام ارسال و همانند یک برنامه پیام رسان مانند تلگرام یا واتساپ با سایر اعضای خانواده در ارتباط باشید.

9. تاریخچه مسیرهای قبل

یکی از ویژگی های مهم ردیاب حیوانات G914 ذخیره مسیر های طی شده قبل در سرور است. در این بخش ردیاب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مسیر های گذشته حیوان که تردد داشته را در نقشه مشاهده نمایید. شما می توانید تردد های کل روز یا دیروز و یا تا یک ماه قبل را بر اساس تاریخ و ساعت در این قسمت که ذخیره شده است را مشاهده نمایید.

10. تماس تلفنی

در این بخش شما می توانید شماره سیم کارت داخل ردیاب را ثبت و با زدن کلیک بر روی آیکون گوشی، به خط سیم کارت داخل ردیاب تماس گرفته و مکالمه دو طرفه را برقرار کنید.

11. هدف گذاری

این قسمت زمانی کاربرد دارد که بخش آنلاین شما متوقف شده در نقطه ای و دیگر جابجا نمی شود. شما با زدن کلیک بر روی این آیکون به ردیاب دستور بروز رسانی موقعیت لحظه ای حیوان و نشان دادن مختصات جدید را می دهید.

12. ورود به بخش تنظیمات ردیاب

در این قسمت شما وارد بخش تنظیمات جی پی اس حیوانات شده و می توانید دستورات و دسترسی های دلخواه خود را فعال یا ثبت کنید و به ردیاب ارسال نمایید. در ادامه به این بخش خواهیم پرداخت.

آموزش بخش تنظیمات شماره 1 در بخش صفحه اصلی ردیاب حیوانات

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914: در توضیحات صفحه اصلی برنامه ردیاب حیوانات ما دو بخش را برای ورود به تنظیمات جی پی اس داشتیم بخش شماره 1 و بخش شماره 12 در اینجا ما به آموزش تنظیمات شماره 1 و کاربرد هر یک از گزینه هایی که برای حیوان شما و استفاده از آن اهمیت دارد توضیح خواهیم داد. با رایان جی پی اس همراه باشید:

آموزش منوی تنظیمات نرم افزار ردیاب حیوانات

شماره 1 حالت کاری:

در این بخش شما می توانید 3 نوع حالت آپدیت و بروز رسانی موقعیت حیوان خانگی خود را در نقشه تنظیم کنید. هر 60 ثانیه یکبار موقعیت حیوان در نقشه بروز رسانی شود، هر 10 دقیقه یکبار و یا هر ساعت یکبار. هرچقدر مدت زمان آپدیت موقعیت یاب ردیاب حیوانات بالاتر باشد قطعا ردیاب شما شارژ بیشتری نگه خواهد داشت. این قابلیت برای زمانی مناسب است که حیوان خانگی شما در محیطی امن قرار دارد و در این شرایط لازم نیست مدام بروز رسانی در نقشه توسط جی پی اس حیوانات شما صورت بگیرد تا در مصرف شارژ باتری ردیاب صرفه جویی گردد.

شماره 2 اعضای خانواده:

در این بخش شما می توانید اطلاعات اکانت خود را و دسترسی های اشخاص را به حساب خود مشاهده نمایید.

شماره 3 شماره های SOS:

در این بخش شما می توانید 3 شماره بعنوان شماره های اضطراری برای ردیاب حیوانات خود معرفی نمایید تا در مواقعی که هشداری از ردیاب فرستاده می شود هر 3 شماره های SOS تعریف شده می توانند هشدار ها را دریافت نمایند تا در صورت در دسترس نبودن شماره SOS اول یا دو شخص سوم متوجه هشدار ارسال از ردیاب گردد. همچنین در صورت گم شدن حیوان شما، شخص یابنده با نگه داشتن دکمه SOS جی پی اس قلاده ای G914 می تواند بترتیب با 3 شماره های SOS مکالمه و گزارش پیدا کردن سگ یا گربه شما را بدهد.

شماره 4 دفترچه تلفن:

در صورتی که تمایل دارید خطوط دسترسی به شنود ردیاب را محدود کنید و فقط شماره یا شماره های بخصوصی اجازه تماس به ردیاب حیوانات شما را داشته باشند لازم است در بخش دفترچه تلفن جی پی اس، با وارد کردن شماره های مجاز، سایر خطوط را در خصوص دستیابی به میکروفن و شنود ردیاب مسدود و محدود نمایید. با وارد کردن یک یا چند شماره در دفترچه تلفن و ذخیره آنها به عنوان مخاطب کار تمام است.

شماره 5 در کلاس غیر فعال است:

در این بخش شما می توانید ساعتی را برای ردیاب مشخص کنید که در آن بازه زمانی هیچگونه ردیابی و کارکردی را نداشته باشد و کلا در حالت استندبای قرار بگیرد.

شماره 6 زنگ هشدار:

در این بخش شما می توانید ساعات خاصی را برای فعالیت حیوان خانگی خود تنظیم نمایید مثلا ساعت 12 در صورتی که زمان ناهار خوردن حیوان شماست در آن ساعت ردیاب شروع به زنگ زدن می کند تا براساس آموزش شما و در صورت زنگ خوردن ردیاب در ساعت مشخص شده، حیوان شما بلافاصله متوجه علت زنگ خوردن شده و به پیش ظرف غدای خود مراجعه کند. شما می توانید از این نوع قابلیت برای آموزش های مختلف استفاده کنید.

شماره 7 تنظیم هشدار های پیام کوتاه:

در این بخش شما می توانید خط تلفن همراه خود را بعنوان شماره مدیر اصلی برای ردیاب تعریف کنید. همچنین فعال کردن دریافت هشدار ضعیف شدن باتری از ردیاب و روشن کردن قابلیت دکمه SOS در این قسمت می باشد که در صورت نیاز می توانید فعال یا غیر فعال کنید.

شماره 8 LBS:

قابلیت LBS در ردیاب حیوانات مدل G914 به شما اجازه می دهد تا در مواقعی که سیم کارت داخل ردیاب شما از طرف اپراتور فاقد خدمات آنتن دهی خطی می باشد بتوانید با روشن کردن این گرینه از طریق LBS و بوسیله دکل مخابرات محدوده حیوان بازیگوش خود را در نقشه برنامه ردیابی بتوانید مشاهده نمایید.

شماره 9 تغییر رمز عبور:

در این قسمت شما می توانید رمز عبور برای ورود به نرم افزار AIBEILE PLUS را در صورت نیاز تغییر بدهید. توجه داشته باشید برای وارد کردن رمز عبور جدید حروف کوچک و بزرگ رعایت شود تا اشتباهی صورت نگیرد. درصورت فراموش کردن رمز عبور خود می توانید در صفحه ورودی برنامه AIBEILE PLUS در سمت راست و در پایین روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کرده و از طریق ایمیل خود پسورد را بازیابی نمایید. در غیر اینصورت اکانت شما بدلیل نداشتن پسورد و وارد کردن چندین بار رمز اشتباه مسدود شده و باید اکانت جدید را از رایان جی پی اس مجدد خریداری نمایید.

شماره 10 خروج از سیستم:

حذف اکانت و حساب کاربری شما و عدم ورود مجدد با ایمیل. کلا حساب شما پاک می گردد. درصورت عدم نیاز برای همیشه به ردیاب می توانید حساب خود را حذف کنید.

آموزش بخش تنظیمات شماره 12 در بخش صفحه اصلی ردیاب حیوانات

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914: دومین بخش تنظیمات مربوط به برنامه AIBEILE PLUS ردیاب قلاده ای حیوانات G914 می باشد که در این جا ما مواردی را که برای شما پرکاربرد و مهم است بترتیب شماره توضیح خواهیم داد تا با کاربردهای هر یک از گزینه های نرم فزار جی پی اس قلاده دار آشنا و مطلع شده و مواقع لزوم در جهت امنیت و محافظت حیوان خود استفاده نمایید.

آموزش منوی تنظیمات نرم افزار ردیاب حیوانات

شماره 1 لیست ردیاب ها:

در این بخش شما می توانید به راحتی ردیاب حیوانات رایان جی پی اس دیگری را که خریداری کردین بصورت دستی خودتان و بدون نیاز به شرکت یا فردی دیگر در پنل کاربری خود اضافه نمایید. همچنین شما براحتی در این بخش می توانید درصورتی که یک ردیاب را به مالک جدید منتقل کردین با وارد شدن به این بخش در برنامه جی پی اس، ردیاب فروخته شده را از لیست ردیاب ها حذف نمایید تا مالک جدید جی پی اس حیوانات بتواند بصورت مجزا برای خودش اکانت جدید را ثبت نام و فعال کند. تا زمانی که شما ردیاب را از این بخش حذف نکردین امکان ثبت مجدد ردیاب برای مالک و خریدار بعدی وجود نخواهد داشت.

شماره 2 حصار الکترونیکی:

در این بخش شما می توانید برای حیوان خود محدوده جغرافیایی تعیین کنید. تعیین محدوده جغرافیایی به شما این امکان را می دهد تا در زمانی که حیوان شما از محدوده تعریف شده خارج گردد ردیاب بلافاصله هشدار خارج شدن حیوان از حصار را به نرم افزار روی گوشی تلفن همرا شما ارسال می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حیوان خود برسید.

شماره 3 پیام دستگاه:

در این بخش شما می توانید کلیه پیام های متنی که از طرف اپراتور یا اشخاص دیگر به ردیاب شما با SMS ارسال شده را در برنامه ردیاب مشاهده نمایید.

شماره 4 مرحله سلامت:

در این بخش شما می توانید میزان وضعیت تردد های روزانه حیوان خود را مشاهده نمایید.

شماره 5 یافتن تجهیزات:

گاهی پیش میاد شما ردیاب کوچک حیوانات را در نقطه ای از خانه یا باغ و ویلای خود می گذارید و برای پیدا کردن ردیاب در خانه دچار سردرگمی می شوید که دقیقا در کجا گذاشتید؟ داخل کمد یا کشو تلویزیون یا در بالای کابینت و … با ورود به بخش تنظیمات ردیاب و انتخاب این گزینه ردیاب حیوانات شما شروع به زنگ زدن می کند و با ایجاد صدا در محیط به شما این امکان را می دهد تا براحتی بتوانید از طریق ارتعاش صدا در محیط، ردیاب را پیدا کنید.

شماره 6 نظارت صوتی:

در این بخش شما می توانید با وارد کردن شماره موبایل خود بعنوان شماره نظارت کننده بر صدای محیط اطراف ردیاب بصورت نامحسوس گوش بدهید. کافی است با وارد کردن شماره موبایل خود گزینه تایید را بزنید، منتظر بمانید تا ردیاب خودش به خط موبایل شما تماس بگیرد. این تماس بصورت کاملا نامحسوس و یکطرفه می باشد و در این تماس فقط شما می توانید صدا های اطراف ردیاب را نظارت کنید بدون اینکه از ردیاب صدایی خارج شود و یا چراغی روشن گردد.

شماره 7 اطلاعات ردیاب:

در این بخش شما می توانید اطلاعات ردیاب حیوانات خود را بهمراه کد QR فعال سازی مشاهده نمایید. درصورتی که بخواهید برنامه را بر روی گوشی دیگری نصب کنید با اسکن از روی این کد می توانید وارد اکانت حساب ردیاب حیوانات خود توسط گوشی تلفن همراه دیگر شوید.

شماره 8 خاموش کردن ردیاب:

در این بخش شما می توانید در زمان هایی که به جی پی اس حیوانات G914 نیاز ندارید ردیاب را از راه دور خاموش نمایید. توجه داشته باشید برای روشن شدن مجدد ردیاب حتما باید بصورت دستی و با نگه داشتن دکمه بغل ردیاب، جی پی اس را روشن نمایید.

همچنین به این نکته باید توجه داشت که در زمان اتصال اینترنتی ردیاب به سرور، شما نمی توانید بوسیله دکمه بغل ردیاب که در هنگام روشن کردن از آن استفاده کردید، مجدد با همین دکمه جی پی اس را خاموش نمایید. تنها راه حل برای خاموش کردن ردیاب از طریق برنامه ردیابی با ورود به بخش تنظیمات می باشد که در این قسمت با زدن کلیک بر روی این گزینه براحتی ردیاب شما از راه دور خاموش می گردد.

شماره 9 خروج:

راهنما و آموزش ردیاب حیوانات G914: در زمان هایی که می خواستید کلا از برنامه جی پی اس حیوانات G914 خارج شوید می توانید با زدن کلیک بر روی این گزینه ار برنامه ردیاب AIBEILE PLUS بیرون بیایید.