مقالات

آیا می توان از ایرتگ اپل برای ردیابی حیوانات استفاده کرد؟

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی

آیا می توانم از Apple AirTags برای ردیابی حیوانات استفاده کنم؟

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی: اگر از کاربران آیفون هستید، Apple AirTags گزینه ای برای ردیابی حیوانات خانگی است، حتی اگر اپل به طور خاص آن را برای این استفاده توصیه نمی کند. AirTag ها آیتم های کوچکی مانند جاکلیدی هستند که می توانید به هر چیزی وصل کنید – اپل مواردی را که معمولاً در جای خود قرار نمی گیرند مانند کلید، کیف پول و غیره را پیشنهاد می کند، اما دلیل واقعی وجود ندارد که نتوانید آن را به عنوان یک ردیابی آسان به قلاده حیوان خانگی وصل کنید. اما در کل عملکرد ایرتگ ها با ردیاب حیوانات قلاده ای کاملا متفاوت است که بعدا توضیح خواهیم داد.

AirTag ها یک موهبت الهی برای والدین حیوانات خانگی هستند. آنها مقرون به صرفه، موثر و راحت هستند، با باتری طولانی مدت. حتی می توانید از AirTag های اپل برای گربه ها نیز استفاده کنید!

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی

ایرتگ و کابرد آن برای ردیاب حیوانات

AirTag یک دستگاه ردیابی است که در اصل برای شما طراحی شده است تا به شما کمک کند مواردی را که ممکن است گم کنید، از کلید و کیف پول گرفته تا تلفن و لپ تاپ پیدا کنید. اگر هر یک از این موارد را گم کردید، می توانید از Apple AirTag پیوست شده برای ردیابی سریع و کارآمد آنها استفاده کنید. شما می توانید از آنها برای ردیابی حیوانات خانگی نیز استفاده کنید – حتی اگر اپل آن را توصیه نمی کند!

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی

طریقه ردیابی حیوانات با ایرتگ اپل

AirTag ها با استفاده از بلوتوث کار می کنند، و اگر آیفون شما خارج از محدوده بلوتوث حیوان خانگی شما باشد، AirTag توسط آیفون های غریبه ها برداشته می شود تا موقعیت مکانی را به شما نشان دهد. نیازی نیست به کسی که حیوان خانگی شما را پیدا می کند تکیه کنید – حتی اگر حیوان در حال حرکت شما از مردم فرار کند، اگر به اندازه کافی به آیفون نزدیک باشد، شبکه Find My می تواند متصل شود تا بتوانید مکان گم شده حیوان خود را ردیابی کنید.

این به‌خوبی کار می‌کند تا کسی که آیفون دارد در فاصله 10 متری حیوان خانگی شما باشد، اما اگر به بیابان فرار کند، مشکل ساز خواهد شد. همچنین محدودیت آشکار دیگری نیز وجود دارد که اگر در اطراف حیوان گم شده شما کاربران گوشی های آیفون نباشند، این گزینه برای شما کار نخواهد کرد.

نکاتی که قبل از خرید ایرتگ اپل بعنوان ردیاب حیوانات باید بدانید

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی: ایرتگ اپل یک ردیاب نوآورانه می باشد که علاوه بر قابلیت استفاده برای حیوانات خانگی همچنین راهی برای ردیابی کودکان نیز می باشد. ایرتگ ترکیبی از فناوری های سلولی، GPS، Wi-Fi و بلوتوث برای به روز رسانی مکان حیوان خانگی شما در زمان واقعی استفاده می کند. در استفاده از ایرتگ برای ردیابی هیچگونه محدودیت مسافتی وجود ندارد، اما مانند بیشتر ردیاب‌ها، باید بتوانید به یکی از مکانیسم‌های ردیابی متصل شوید تا به درستی کار کند.

توجه داشته باشید ایرتگ ها دائما در حال فعالیت نیستند و برخی از ویژگی های مهم موجود در برخی دیگر از ردیاب های GPS سگ را ارائه نمی دهد.

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی

نکات برجسته در ایرتگ ها برای ردیاب حیوانات

برد نامحدود تا زمانی که بتوانید به سرویس تلفن همراه، GPS، Wi-Fi یا بلوتوث متصل شوید.

امکان افزودن چندین کاربر به اپلیکیشن

عمر باتری حدود یک سال طول می کشد.

کوچک و سبک است.

به راحتی به اکثر قلاه ها وصل می شود.

در بیش از 140 کشور کار می کند.

باتری تا یک سال دوام می آورد و می توان آن را تعویض کرد (با هزینه کمی).

بدون خرید اشتراک برای برنامه کار می کند.

می توانید برای کسی که سگ شما را پیدا می کند پیام ارسال کنید.

می تواند سگ ها را با استفاده از بلوتوث ردیابی کند.

هر زمان که AirTag در محدوده ای از آیفون قرار می گیرد، اعلان ها را ارسال می کند.

ایرادات در ایرتگ بعنوان ردیاب حیوانات

فقط با یک گیره حلقه می توان به قلاده حیوان خانگی متصل شد و نسبت به سایر دستگاه های ردیاب سگ از امنیت کمتری برخوردار است.

برد بلوتوث محدود است.

مقاوم در برابر آب، اما کاملا ضد آب نیست.

دائما فعال نمی باشد.

فقط توسط کاربران اپل قابل ردیابی است.

در مناطق دور افتاده بی اثر است.

مناسب قلاده طراحی نشده است.

وقتی سگ مناطق خاصی را ترک می کند به شما هشدار نمی دهد.

هیچگونه اطلاعاتی از سلامت سگ و وضعیت آن ندارید.

تفاوت AirTag با ردیاب GPS چیست؟

AirTags کاملاً متکی به افرادی است که ابزارهای اپل دارند تا بتوانند به شبکه Find My نزدیک شوند. در مناطق پرجمعیت، این کار به خوبی انجام می شود. با این حال، این کار در مناطق دورتر بسیار کمتر موثر است.

با این حال، ردیاب های کوچک حیوانات در همه جا کار می کنند. آنها از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند که تقریباً در همه جای دنیا قابل دسترسی است. اما از آنجایی که از خدمات تلفن همراه استفاده می کند، باید علاوه بر هزینه بالاتر دستگاه ردیابی، برای اشتراک سالیانه جهت استفاده از برنامه ردیابی هزینه کنید.

ردیاب قلاده ای حیوانات

چرا اپل نمی خواهد شما از AirTag برای ردیابی سگ خود استفاده کنید؟

AirTag ها برای ردیابی اشیاء مفید هستند، اما اپل واضح است که نمی خواهد از آنها برای ردیابی افراد یا حیوانات خانگی گم شده استفاده شود. اما چرا نه؟

برای مردم، اپل استفاده از ویژگی Family Setup را در اپل واچ ها توصیه می کند. جای تعجب نیست که اپل ترجیح می دهد شما یک محصول گران تر بخرید. با این حال، از آنجایی که فقط به شبکه Find My متکی نیست، قابل اعتمادتر است. بدیهی است که حیوانات خانگی نمی توانند از Apple Watch استفاده کنند و در عوض باید کاملاً به شبکه Find My اعتماد کنند. از آنجایی که این شبکه کامل نیست، اپل نمی‌خواهد در قبال استفاده از حیوان خانگی‌تان و ناتوانی در یافتن آن‌ها با استفاده از AirTag، مسئول باشد.

علاوه بر این، AirTag ها برای قلاده سگ طراحی نشده اند. همیشه این خطر وجود دارد که از قلاده سگ شما بیفتند یا پاره شوند. تصور کنید اگر کسی بعد از اینکه اپل گفت اشکالی ندارد و دیگر نمی تواند آنها را پیدا کند از AirTag برای ردیابی حیوانات خانگی گم شده استفاده کند – اپل با انبوهی از انتقادات روبرو می شود! به طور طبیعی، آنها ترجیح می دهند از آن اجتناب کنند، بنابراین در عوض توصیه می کنند از آنها برای حیوانات خانگی استفاده نکنید.

آیا AirTag ارزش خرید برای ردیابی سگ ها را دارد؟

AirTag های اپل جایگزین های موثری برای جی پی اس های قلاده ای حیوانات هستند. با کسری از قیمت، بسته به جایی که شما زندگی می کنید، هنوز هم بسیار خوب کار می کنند. از آنجایی که آنها بسیار مقرون به صرفه هستند، می توانید یک AirTag برای حیوان خانگی خود نیز بگیرید. با این حال، فقط محدودیت‌های آن را در نظر داشته باشید – برای ردیابی نیاز به اتصال آیفون‌های اطراف دارد، نمی‌تواند حصارهای مجازی راه‌اندازی کند و نمی‌تواند رفتارهای مرتبط با سلامتی را نظارت کند.

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی

آیا من می توانم از ایرتگ اپل برای ردیاب حیوانات خانگی استفاده کنم؟

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی: آره. اگرچه اپل آن را توصیه نمی کند، اما اگر می توانید موارد را با AirTag ردیابی کنید، دلیلی ندارد که نتوانید سگ را هم ردیابی کنید! Apple AirTag ها کامل نیستند و محدودیت های خود را دارند.

آیا AirTag ها برای سگ ها خوب هستند؟

هر چیزی که بتواند امنیت را افزایش دهد و سگ شما را ردیابی کند چیز خوبی است. و از آنجایی که AirTag ها بسیار سبک هستند و امنیت آنها را بهبود می بخشد، به والدین حیوان خانگی اجازه می دهد در صورت گم شدن با آنها متحد شوند، برای سگ ها عالی هستند … حتی اگر اپل آنها را برای این استفاده تأیید نکند!

نتیجه، خرید بهترین ردیاب برای حیوانات خانگی شما

خرید ایرتگ برای ردیابی حیوانات خانگی: اینکه آیا AirTags برای شما مناسب است یا نه کاملاً به محل زندگی شما بستگی دارد. اگر در منطقه‌ای پرجمعیت زندگی می‌کنید که اغلب یک دستگاه اپل در محدوده 100 فوتی وجود دارد، به خوبی کار خواهد کرد. اما اگر در یک منطقه دور افتاده زندگی می کنید، ممکن است بخواهید دوباره فکر کنید.

AirTag ها محدودیت هایی دارند. حتی در «حالت گمشده»، آنها به شبکه Find My اپل متکی هستند و لزوماً قادر به ردیابی حیوان خانگی در هیچ کجای دنیا نیستند. آنها همچنین قادر به راه اندازی حصارهای مجازی یا ردیابی وضعیت سلامت سگ شما نیستند.

ردیاب های حیوانات قلاده ای مدل G914 رایان جی پی اس جایگزین های بسیار خوبی هستند برای امنیت و جلوگیری از گم شدن حیوانات خانگی شما. ردیاب کاملا حرفه ای رایان جی پی اس موقعیت توله سگ شما را در سراسر جهان ردیابی می کند، حصارهای مجازی ایجاد می کند که هنگام خروج از مرزها به شما هشدار می دهد، و حتی رفتارها را برای نظارت بر سلامت ردیابی می کند.

ردیاب قلاده ای حیوانات با قابلیت شنود