مقالات

مشخصات نرم افزاری دستگاه سیپاد چیست؟

مشخصات نرم افزاری ردیاب خودرو سیپاد

مشخصات نرم افزاری ردیاب سیپاد: دستگاه سیپاد یا سامانه پایش سوخت، دستگاهی است که روی تمامی خودروها شامل مینی‌بوس، اتوبوس، ون، تاکسی، سرویس‌های مدارس و دیگر وسایل نقلیه نصب می‌شود تا اطلاعات مربوط به مصرف سوخت و دیگر موارد آن‌ها را جمع‌آوری کند و به سمت سامانه طرح سیپاد ارسال کند. این اطلاعات در این سامانه ثبت می‌شود و از آن استفاده‌های مختلفی می‌کنند که در ادامه متن به معرفی و توضیح آن‌ها به طور کامل خواهیم پرداخت.

دستگاه سیپاد برای ناوگان، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف خصوصی و دولتی کاربردهای فراوانی دارد و می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی کند. در این قسمت به مشخصات نرم افزاری دستگاه سیپاد خواهیم پرداخت تا بتوانید به آگاهی کاملی در این زمینه برسید.

مشخصات نرم افزاری ردیاب خودرو سیپاد

مکان ثبت و ارسال موقعیت بر مبنای زمان، مسافت، تغییر زاویه حرکت

آگاهی از مکان و موقعیت خودروهای ناوگان به مدیران این بخش از سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی عملکرد کارکنان خودشان را رصد کنند و از مفید‌بودن زمان صرف‌شده توسط آن‌ها و خدمت‌رسانی درست به مشتریان اطمینان کامل پیدا کنند. اما برای آگاهی از آن نیازمند استفاده از تجهیزی هستند که همان دستگاه سیپاد ارائه‌شده توسط شهرداری‌ها است.

این دستگاه می‌تواند به راحتی مکان خودورهای ناوگان را بر مبنای زمان، مسافت، تغییر زاویه حرکت ثبت کند و در لحظه به مدیریت ناوگان حمل و نقل گزارش دهد که باعث می‌شود تا مدیران این بخش بتوانند به راحتی نسبت به مکان خودروهای متعلق به شرکت خودشان آگاهی پیدا کنند و در صورت بروز مشکل آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند. این مشکلات ممکن است، تصادفات یا چالش‌های به وجود آمده در مسیر یا بسیاری موارد دیگر باشد که مانع‌های کوچک خدمت‌رسانی مناسب به شمار می‌روند.

مشخصات نرم افزاری ردیاب خودرو سیپاد

امکان نگهداری نقاط در صورت قطع شبکه موبایل و ارسال مجدد

نگهداری موقعیت برخی از نقاطی که خودرو در آن قرار داشته است، مفید به شمار می‌آید و می‌تواند در آینده کمک زیادی به ناوگان کند. به همین دلیل اگر این قابلیت برای مدیریت ناوگان فراهم باشد، به آن‌ها کمک زیادی می‌کند. دستگاه سیپاد از این قابلیت برخوردار است و به خوبی می‌تواند نقاط مختلف حضور ناوگان را ذخیره کند، حتی اگر شبکه ارتباطی موبایل خودرو با ناوگان موردنظر قطع شود. بنابراین استفاده از آن می‌تواند برای ناوگان حمل و نقل خودروها مفید و مثمر به ثمر باشد.

مشخصات نرم افزاری ردیاب خودرو سیپاد

تشخیص جدا شدن دستگاه از خودرو

خودروهای ناوگان ممکن است که دچار سرقت شوند، زیرا خیلی از آن‌ها کالاهایی گران‌قمیت و با ارزش بالا را حمل می‌کنند. سارقان در زمان سرقت برای جلوگیری از ردیابی خودشان تمامی دستگاه‌هایی با قابلیت ارسال موقعیت را قطع می‌کنند. یکی از این تجهیزات، دستگاه سیپاد است. زیرا به صورت لحظه‌ای موقعیت خودرو را به صورت کامل برای ناوگان می‌فرستند.

اما دستگاه سیپاد قابلیتی دارد که به شما کمک می‌کند تا از بروز این اتفاق به سرعت آگاهی پیدا کنید. این امکان، قابلیت تشخیص جدا شدن دستگاه از خودرو است. به این صورت شما می‌توانید با سرعت بالاتری اقدامات لازم را به انجام برسانید و خودرو و راننده آن را از دست سارقان و ماشین‌ربایان حرفه‌ای نجات دهید که بسیار مهم و قابل اهمیت است.

امکان استعلام موقعیت خودرو از سامانه مرکزی

مشخصات نرم افزاری ردیاب سیپاد: با استفاده از دستگاه سیپاد در هر لحظه از روز، مدیریت ناوگان می‌تواند موقعیت خودرو را از سامانه مرکزی استعلام بگیرد و از آن اطلاع پیدا کند. به این صورت تمامی خودروهای ناوگان به طور دقیق و هوشمند کنترل می‌شوند و هیچگونه خطایی در این مسیر به وجود نمی‌آید.

همچنین با استفاده از این قابلیت، مدیران می‌توانند از رسیدن کالا به دست مشتری و سلامت راننده و خودروی ناوگان خودشان نیز اطمینان کامل و کافی کسب کنند و از این جهت نیز خیالشان به طور کامل راحت و آسوده شود که امکان بسیار مهم و قابل‌توجهی به شمار می‌آید و باید به آن توجه زیادی کرد.

((جهت خرید ردیاب کودک حتما مطالعه کنید))