مقالات

چگونه می توانید به طور موثر از خودروی خود محافظت کنید؟

محافظت از خودرو در برابر سرقت

چگونه می توانید به طور موثر از خودروی خود محافظت کنید؟

محافظت از خودرو در برابر سرقت: استفاده از تکنولوژی در زندگی ما اجتناب ناپذیر است. فناوری نقش مهمی در شکل‌دهی به نحوه زندگی و اتصال ما، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا خودروهای خودران، ایفا می‌کند. ابزارهای تکنولوژیکی در زندگی روزمره بسیاری از افراد، به ویژه در تجارت ضروری هستند. چه نظارت بر کامیون ها یا عزیزان، انجام مدیریت ناوگان، یا سایر موارد استفاده، این سیستم ها داده های مهمی را ارائه می دهند که کاملاً مفید هستند.

و یکی از ابزارهای ایمنی خودرو، نصب جی پی اس ماشین برای وسیله نقلیه است. این دستگاه‌های کوچک سیستم‌هایی هستند که از سیگنال‌های ماهواره‌ای برای تعیین مکان دقیق یک شی یا شخص استفاده می‌کنند. در حالی که بسیاری تصور می کنند که فناوری ردیاب GPS تنها به ناوبری کمک می کند، اکنون توسط شرکت ها برای اطمینان از تحویل روان و بهبود تجربه مشتری استفاده می شود.

محافظت از خودرو در برابر سرقت

تعداد وسایل نقلیه شخصی در سراسر جهان به طور مداوم در حال افزایش است. از آنجایی که خودروها می توانند مدت طولانی تری در جاده بمانند و هر سال کیلومترهای بیشتری را افزایش دهند، می توانیم وسایل نقلیه بیشتری را در جاده ببینیم. برعکس، تعداد سرقت‌های خودرو نیز در حال افزایش است، به طوری که هر روز حدود 205 وسیله نقلیه مورد سرقت قرار می‌گیرند – هر 7 دقیقه یک وسیله نقلیه سرقت می‌شود.

سیستم‌های امنیتی خودرو مانند دزدگیر خودرو در دنیای پرشتاب امروزی کافی نیستند، زیرا سارقان می‌توانند دزدگیر را در 20 تا 40 ثانیه غیرفعال کنند. یک ردیاب GPS می تواند از حداکثر محافظت از خودروی شما اطمینان حاصل کند و آرامش لازم را به شما بدهد.

در اینجا شش مزیت برتر نصب جی پی اس در ماشین شما وجود دارد!

موقعیت مکانی خودرو در زمان واقعی

محافظت از خودرو در برابر سرقت: ردیاب‌های جی‌پی‌اس می‌توانند به شما در نظارت بر حرکات خودرویتان در زمان واقعی کمک کنند. بنابراین، اگر عزیزان یا بچه‌های نوجوان شما در حال رانندگی با ماشین شما هستند، می‌توانید مکان آنها را با قابلیت ردیابی بی‌درنگ ردیابی کنید. علاوه بر این، از آنجایی که ردیاب ها بصورت مداوم کار می کنند، جزئیات موقعیت مکانی را در هر زمانی از روز به شما می دهند و همچنین تاریخچه موقعیت مکانی را که در آن بوده اند ارائه می دهند.

علاوه بر این، نظارت از راه دور می تواند به شما امکان دهد جزئیات مکان را از تلفن هوشمند یا پورتال وب خود در هر مکان و هر زمان مشاهده کنید.

 

پیشگیری از سرقت

ردیاب های ضد سرقت GPS می توانند به شما در جلوگیری از سرقت و اطمینان از ایمنی خودرو کمک کنند. به عنوان مثال، اگر سارقان بخواهند به داخل ماشین نفوذ کنند، ردیاب بلافاصله صاحب خودرو را مطلع می کند و سرقت را کاهش می دهد. آنها می توانند به مقامات پلیس نزدیک گزارش داده و مجرمان را پشت میله های زندان قرار دهند. با این حال، اگر سارقان در سرقت وسیله نقلیه شما موفق باشند، می توانید با استفاده از ویژگی ردیابی لحظه ای جی پی اس، بازیابی سریعتر را تضمین کنید.

بسیاری از ردیاب های ماشین در حال حاضر ویژگی خاموش کردن خودرو را ارائه می‌کنند که در آن ماشین روشن نمی‌شود، حتی اگر سارقان سیم‌ها را به هم وصل کنند و سعی کنند ماشین را بدزدند. سیستم کنترل خودرو کد اشتباه یا نبود کلید را شناسایی کرده و به صاحب خودرو اطلاع می دهد. مطالعات نشان می‌دهد که بی‌حرکتی وسایل نقلیه باعث کاهش 40 درصدی سرقت خودرو شده است.

هشدارهای Geofence

هشدارهای Geofence حیاتی ترین ویژگی ردیاب های خودرو هستند. این به شما امکان می دهد حصار دیجیتالی را در اطراف یک منطقه خاص روی نقشه تنظیم کنید – به عنوان مثال، پارکینگ. بنابراین، ردیاب هر زمان که وسیله نقلیه وارد یا خارج از منطقه geofenced (پارکینگ) شود، مالک خودرو را مطلع می کند. به این ترتیب، geofencing می تواند به شما کمک کند که بدانید چه کسی در غیاب شما از خودروی شما استفاده می کند و مطمئن شوید که یکی از اعضای خانواده از آن استفاده می کند، نه دزد.

 

نظارت بر رفتار رانندگی

ردیاب‌های GPS می‌توانند به شما در نظارت بر رفتار رانندگی خانواده و عزیزانتان کمک کنند. این به والدین اجازه می دهد تا بدون دخالت در فضای شخصی نوجوانان خود را زیر نظر داشته باشند. ردیاب جی‌پی‌اس در خودروی شما رفتار رانندگی را کنترل می‌کند و سرعت بیش از حد، ترمز شدید، پیچ‌های تند و غیره را در زمان واقعی هشدار می‌دهد. همچنین در صورت وقوع هر چیز غیرعادی، مانند توقف های ناخواسته یا تغییر مسیر، والدین را مطلع می کند.

والدین می توانند عادات رانندگی خود را با ارائه آموزش های بیشتر و اطمینان از شیوه های رانندگی ایمن بهبود بخشند. علاوه بر این، رانندگی مسئولانه باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود کارایی خودرو می شود.

 

داده ها و گزارش های تاریخی

ردیاب‌های خودرو داده‌های تاریخی مکان را ذخیره می‌کنند و گزارش‌های عمیقی در مورد استفاده از ماشین شما ارائه می‌دهند. این گزارش‌ها عملکرد خودرو، کارایی سوخت، رفتار رانندگی، سلامت موتور و غیره را برجسته می‌کند. این به مالکان خودرو کمک می‌کند تا خدمات به موقع خودرو را با برنامه‌ریزی تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی کنند و کارایی خودرو را بهبود بخشند. چنین گزارش‌هایی همچنین می‌تواند به مالک خودرو کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از خودرو و الگوهای مسافت پیموده شده آن داشته باشد.

 

نتیجه مزایای نصب جی پی اس خودرو

محافظت از خودرو در برابر سرقت: مزایای جی‌پی‌اس بسیار زیاد است و به صاحبان خودرو توصیه می‌شود برای ایمنی حداکثری، ردیاب خودرو رایان جی پی اس را نصب کنند. دستگاه های ردیاب رایان نیز برای ایمن نگه داشتن خودرو و مشاهده شاخص های عملکرد خودرو بین چندین نفر ارتباط برقرار می کنند. فناوری GPS پیشرفته‌تر، فشرده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شده است و بهره‌مندی از مزایای ردیابی GPS را برای صاحبان خودرو با هزینه‌ای ناچیز آسان می‌کند.

در نهایت، صاحبان خودرو باید اطمینان حاصل کنند که خودروهای آنها همیشه ایمن و محافظت شده است. از آنجایی که تعداد جرایم و دزدی های خودرو بی سابقه افزایش می یابد، نمی توانید امنیت خودرو را نادیده بگیرید. راه‌حل‌های فناوری پیشرفته مانند خرید بهترین ردیاب خودرو می‌توانند به شما کمک کنند با تا از سرقت جلوگیری کنید و با مدیریت بوسیله جی پی اس اتومبیل، بی‌دردسر امنیت خودرو را تضمین کنید.

 

جهت خرید ردیاب شارژی خودرو حتما مطالعه کنید